HTML

mt2mx

A fizetési üzenetek területén jelentős innováció zajlik. A fizetési üzenet közé tartozik minden olyan kommunikáció, amely pénzintézetek (bankok, takarékszövetkezetek, posta, kártyatársaságok) között zajlik. Ezen üzenetek fejlődéséről, illetve a fejlődésben lévő lehetőségekről szeretnék folyamatod tájékoztatást adni.

A közösségi média továbbfejleszti a megszokott reklámcsatornákat

2011.09.09. 21:54 Kovács Vilmos Levente - Simplexion

Az internet hőskorában a banner igen sikeres volt. A Google a keresésre épülő adwords szolgáltatással elképesztő sikereket ért el. Viszont azon esetekre, amikor a reklámozó szeretne eljuttatni üzenetet a potenciális vevőhöz, nincs igazán jó technológia. A legnehezebb talán a márkaépítés, amikor a reklámozó nem egy konkrét ajánlattal kívánja megszólítani ügyfelét. Ezért egy jó márkaépítő reklám csak indirekt lehet és valami érdekes ötleten kell alapulnia.

Bár nem kísérem figyelemmel a reklámokat, de állítom, hogy a márkaépítést célul kitűző reklámok a legszórakoztatóbbak. Talán ezért tetszik az American Express legújabb reklámja is. Az ötlet a közösségi médiára épül, azaz ha valaki posztol a vállalat Facebook oldalán, vagy használja a megfelelő hash tag-et a Twitteren, az American Express 50 pennyvel támogat egy brit alapítványt. A reklám a „legyél motivált” szlogent köti a vállalathoz.

Az ötlet azért tetszetős, mert a fiatal korosztály egy része televízióval, vagy nyomtatott médiával teljesen elérhetetlen. Azt saját magamon is tapasztalom, hogy a banner típusú hirdetéseket az oldalakon észre sem veszem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: google reklám facebook twitter adwords márkaépítés amex

A bejegyzés trackback címe:

https://mt2mx.blog.hu/api/trackback/id/tr323214641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása