A fizetési üzenetek területén jelentős innováció zajlik. A fizetési üzenet közé tartozik minden olyan kommunikáció, amely pénzintézetek (bankok, takarékszövetkezetek, posta, kártyatársaságok) között zajlik. Ezen üzenetek fejlődéséről, illetve a fejlődésben lévő lehetőségekről szeretnék folyamatod tájékoztatást adni.
A számlakibocsátás elektronizálása csökkentené a vállalatok költségeit, bővítené a pénzintézetek szolgáltatási körét és bevételeit – ahogy az adóbevételeket is.
A kormány törvénybe foglalta, hogy az év közepéig minden pénztárgépet hálózaton keresztül…
A kérdésre könnyen lehet pozitív és negatív választ is adni. Mindenestre az elmúlt évek tapasztalataiból arra lehet következtetni, hogy a kedvezményes díjakkal elcsábított ügyfelek csak addig maradnak, ameddig e díjszabás fennáll, vagy kedvezőbbet nem találnak. Ezért azt…